2015. február 28., szombat

Könyvek 2015. február

























Ez Lucien Freud képe. Az interneten akadtam rá, amikor a saját nevemet beírtam a képkeresőbe.


John le Carré: Az üldözött

Anna Gavalda: Hunting and Gathering

David Benioff: City of Thieves

Szécsi Nóra: A kismama naplója / A baba memoárja

Ira Levin: Csókoltat a halál

Jonathan Franzen: Javítások

Ez utóbbival az év legnyomasztóbb könyvét sikerült abszolválni. Ebben teljesen biztos vagyok, akkor is, ha az év nagyja még hátravan.

2 megjegyzés:

  1. Ezt a Franzent kifejthetnéd! Szélsőséges véleményeket hallottam róla. Valószínűleg túl amerikai nekünk. (A képre keress rá még egyszer, szerintem csak rossz napod volt!) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudok ezzel a képpel azonosulni. :)

      A Franzen.bejegyzéshez gyűjtöm az energiát.

      Törlés