2015. február 12., csütörtök

Feltaláltam a melegvizet

Nem mesélem el újra a kelkáposztához való viszonyomat. Csak röviden: világéletemben utáltam, terhesen odavoltam érte, azóta közepesen nem szeretem, de G. kedvéért időnként főzök. A fő bajom ( a nemszeretésen kívül) az, hogy mire krumpli megfő, a káposzta szétmállik, és mivel a káposzta annyira összeesik, a rengeteg leve miatt jó híg lesz. Na, valami sugallatra már kétszer főztem úgy, hogy a hagymát és fokhagymát megdínszteltem olajban köménymaggal, erre tettem a krumplit, éppen annyi vízzel, ami ellepi. Mikor megpuhult a krumpli, rátettem a csíkokra vágot káposztát, és csak éppen egy-két percig pároltam. Semmi sűrítés. Még nekem is ízlett.





















Ráadás:




















Kelbimbó krémleves kakukkfüves pirítóssal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése